tirsdag 9. juli 2019

Edelsten


Da har jeg starta på Edelsten 
som jeg fikk kjøpt billig  hos Primula
 design tidligere i sommer. 
Kjem nok til å bruke lang tid på dette tror jeg.
 Liming er vel det artigste for det går raskt
men kom godt i gang i går kveld..
Bruker stoffer jeg har , og har valgt meg en litt
lys rød og en brun som skal gå igjen i mange blokker.
Det var mye større enn jeg forestilte meg men 
tenker jeg ikke syr det så stort
 for jeg har lite hus med lite veggplass..
---------------
En kald sommer her foreløpig men det
 blomstrer i drivhus og jordbæråker så klager ikke.
-----
Ønsker dere en fortsatt god sommer.

3 kommentarer:

  1. Ett härligt handarbetsprojekt och så fina färger! Efter en del fina sommardagar med varmt över 25 grader är det nu nere i 17-18 grader och ganska mycket vind, men inte blir det så mycket sytt ändå!
    Kram Catarina

    SvarSlett
  2. Så fina projekt du har på gång.Lycka till med sömnaden.
    Hälsar Gudrun

    SvarSlett
  3. Dette så spennende ut. Artig med noe nytt. Flott farge kombinasjon også. Jeg er nettopp kommet fra sol dager i Sverige til regn og skodde på Helgeland så nå blir symaskina god å ha.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)