mandag 30. juli 2018

Sminkepunger

Symaskina ville ha besøk i dag :D

Her er det glidelåsender
som sys på.
 Det ble 3 ulike sminkepunger fra samme stoff.
 Denne er fra et mønster jeg kjøpte i Trondheim i helga.
Denne lærte jeg av Lone  da jeg var på tur 
til Lappelisa i Lennartsfors i fjor. Den 
er litt større enn de andre to jeg sydde.
 Har hatt stoffet liggende lenge
og jeg husker ikke hvor det er kjøpt.
x-x-x-x-x
 .Jeg sydde en bitteliten pung av siste rest.

Knøttliten sa du?? :D 
ca 4" x 2" ble den og nå er det tomt for dette stoffet her :)
Det er litt gøy å ha brukt hele stoffbiten.
--
Ønsker dere en fin uke videre. :)

5 kommentarer:

  1. Her var det mye fint. Likte godt den som er delt i to :-D

    SvarSlett
  2. Nydelig stoff og flotte vesker, imponert over varianten med to i en og ett glidelås. He en fin dag.

    SvarSlett
  3. Så mange flotte sminkepunger. Gøy med forskjellige design. Stoffet er bare herlig og så perfekt det ble med blondeglidelåsen. :-)

    SvarSlett
  4. Nydelige sminkepunger! :) Fine glidelåsender.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)