onsdag 28. februar 2018

Pute med stitcherimotiv

Idag skriver vi 28 februar 2018 og vi
 har minus 26 grader så er nokså kaldt ute.
Men når en har så fin hobby gjør
 ikke det så mye for dette er innedag og 
jeg skal bruke den til å kose meg på syrommet
--------------------
Har brodert et motiv på ei pute som skal bli bursdagsgave.
Har  kjøpt slike ark som en kan legge
 i skriveren og skrive ut 
motiver på,(husker ikke hva de heter) men
dem er kjøpt hos Desirees lappeteknikk.
Og de er så mye raskere å bruke så en slipper 
å tegne opp , selv om jeg liker det godt også.
Og disse arkene er vannoppløselig så er kun å skylle ut
etter det er brodert ferdig. 
Jeg har brodert med
moulinegarn i de fargene jeg syns ble fine 
for hadde kun dette motivet  som mønster 
og da velger en fritt hvilke farger en vil bruke.
Motivet er fra Tricia Cridds og er fra 2012.
Å skrive direkte ut fra dataen er
litt skummelt men jeg pleier
skrive ut et bilde på vanlig papir først
så jeg vet at det er kun motivet jeg får skrevet ut.
----
Ønsker alle som er innom en fin uke videre.

1 kommentar:

  1. Nydelig brodert! :) Så praktisk at du slipper å tegne opp.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)