mandag 2. oktober 2017

Japanese jigsaw

Her regner og blæs det i dag så
etter litt rydding av blomster og småtterier ute
gikk jeg inn igjen for  syrommet ropte på meg :)...
Jeg fortsetter med linjalen Japanese Jigsaw
Begynner med siste først som egentlig var en løper ..

Ei veske som ble til etterhvert som jeg sydde. 
Her har jeg sydd sammen  firerblokk 
og skjært ut med linjalen.
Er enkelt når en bruker bare to farger..
Quiltet hver side likt med buer og syns
det ligner litt på løk, i hvertfall assosierer
 jeg quiltinga med det  :D
---
Løper og krusbrikker.
Her har jeg forminsket til 50% av orginallinjalen
(skanner i skriveren til 50% av størrelsen på linjalen og lager
meg papirmal som jeg limer på en papp .)
Vrangsydde og quiltet . 

3 kommentarer:

  1. Veldig stilig teknikk, og flotte resultat. Vesken passer jo ekstra godt til årstiden nå. :-)

    SvarSlett
  2. Vakker veske og nydelig løper... så herlig
    du har sydd. Hilsen til deg.
    Masse glede fortsatt. Viola

    SvarSlett
  3. Jättesnygg väska med quiltning som pricken på i:et.
    Löparen och bordstabletterna blev verkligen fräscha i rött och vitt ♥ ♥ ♥

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)