tirsdag 24. oktober 2017

Flere til ting og tang

Var så godt i gang med dissa mappene med klemmelås
så sydde opp de to siste  jeg hadde i hus av denne størrelsen. :)
Har  brukt kun et stoff til ytterstoff og de
 ble ikke så fine syns jeg.
Likte bedre denne som har to stoff på ytterside...
Klemmelåsene er leddet så dem står åpen.
Den lille mappa.
Dette er kjekke mapper å sy, lett mønster å følge
men det er jo AnnAKa sitt, så det overrasker vel ingen :)
Har også sydd et kjøkkensett
 av noen blokker jeg hadde liggende.
-.-.-.-.-.-.-
Her har den første snøen kommet, det
 har snødd i hele dag
men er bare et tynt lag som ligger overalt og
 er bare 0,5 minus ute nå..
Nå trivs jeg godt :) 

1 kommentar:

  1. Så søte mappene ble med pusekatter på. Jeg syns de ble fine begge to. Flott kjøkkensett også. Kos deg med snøen. Jeg er ikke så glad i snø så håper det blir lenge til den kommer her. :-D

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)