fredag 12. februar 2016

En strikket ufo fra meg

I disse ufotider ble jeg også
påvirket da jeg kom over dette
pannebåndet som jeg har strikket..
Ja du ser riktig, "jeg  har strikket"

Det gjenstod kun å feste tråd og 
 å sette i knapper så vips var det ferdig..

Og dette bildet vil ikke snu seg
 rett vei samma hvordan jeg gjør...
Kunne sikkert brukt en knapp som var mer tydelig
 men syns det ble fint slik og
 dem har samme farge som garnet.
----
Riller i kanter og glattstrikk på der som jeg fletter.,
Slik er det i utgangspunktet, ser ikke fint ut ,
litt fingerhekling oppover så 
blir det fine fletter .

Det sitter veldig godt på hodet syns jeg.
Har blogget om et rødt et tidligere
også , i 2012 tror jeg..
I morgen skal jeg på et arrangement som heter 
"Hektet på garn" og der har jeg levert inn
 en sofapute og en nålpute  til utstilling.
Sofaputa er heklet og nålputa er brodert.
 Og  jeg som elsker garnbutikker
vil vel komme hjem med noen nøster , 
selv om jeg strikker minimalt .





3 kommentarer:

  1. Så tøft. jeg har sett på teknikken, men ikke prøvd selv. Artig vri på strikkingen.

    SvarSlett
  2. Så fint pannebånd! Artig måte med fingerheklingen og effekten den gir. Ønsker deg en fin helg! :-)

    SvarSlett
  3. Så fint det er , artig det der med fingerheklingen og flette-effekten det ga :) God helg !

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)