torsdag 19. februar 2015

Japansk bretteteknikk og kursresultater


Her kommer noen bilder fra 
 silkebåndsbroderingskurset jeg
hadde i laget vårt. 
Det ble så mange fine og flere har 
sydd seg flere 
sakseetuier eller startet
på nye.Veldig artig .
Jeg lar bildene få tale sitt .












Så flotte og vakre de blir!
---
Jeg har sydd en brikke i 
japansk brette teknikk.
Syntes Eline sine var så fine og tenkte at å sette
motivstoff inni gjorde noe med hver snipp
men  ....
Snudde de feil vei når
jeg sydde de sammen, slik at de peker med motivet
innover og det hadde jeg ikke tenkt det skulle være, men 
slik  ble den og slik skal den få være.
Et skikkelig håndsømprosjekt i hvertfall.
Tusen takk for alle koselig
 kommentarer jeg har fått.
Ha en fin uke videre.

4 kommentarer:

  1. Wow alt du får gjort. Den stjerna var superfin.
    Klem

    SvarSlett
  2. Lekre disse rosebroderiene altså! Og likedan den flotte brikken i bretteteknikk. Det gjør ingen verdens ting at motivene står andre veien!

    SvarSlett
  3. Veldig vakre broderiarbeider. Nydelig var stjern også.
    Masse glad dere hadde... alle sammen,
    Hyggelig med kurs :-))
    God helg deg. Klem

    SvarSlett
  4. Så koselige broderier! Brikkene ble veldig fin, så ikke tenkt på at det ble "feil" vei :)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)