lørdag 8. februar 2014

Silkebåndsbroderi igjen.

Jeg mangler en adresse for
å få sendt ut siste pakka fra "give awayen" min,
så hvis du , ANNE RITA BAKKEN tar
kontakt så får jeg sendt deg den:)
_______________________
 Jeg har brodert litt med slikebånd igjen.
En treng og gjøre det jevnlig for ikke å glemme det...
De store røde rosene er brukt satengbånd på 
rosene og bladene på resten er silkebånd.
Bakgrunn er fra noe stoff jeg fikk fra Brita:) 
Denne har både silkebånd og organsabånd.
 Disse toalettmappene er  fra 
 pennal-mønsteret mitt.
Har bare forstørret det og sydd på samme måte
(med lukkekanter inni)
Broderingen er koselig og nå mangler jeg grønne slikebånd,
så spørs om det blir en pause på det til jeg får tak i  mer..



6 kommentarer:

  1. Nydelige broderier på toalettmappene!

    SvarSlett
  2. Fine broderearbeid har du laget Randi.
    Ha en koselig søndagkveld. Klem fra Viola

    SvarSlett
  3. Nydelig og lekkert! :-) Både broderi og toalettveskene. :-)

    SvarSlett
  4. Två underbara toalettväskor som Du sytt!
    Jag tycker att det var stilrent med de färgade blommorna mot vit bakgrund.

    Dollandesign

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)