tirsdag 18. juni 2013

Bryllupspresang , løpere og brikker

Bryllupspresang , løpere og brikker. 
Jeg har fått en bestilling på enda en bryllupspresang 
og den skulle være i lyse farger med hvite
roser,hjerte og forbokstavene til brudeparet.
40cm x  100cm.
Rosene er fra et Vera Fjellås-mønster,
og bakgrunnen er striper som er sydd sammen 
til passe bredde og lengde..

T + M  inni hjertet har jeg håndbrodert .
***************
Og så har jeg sydd et par løpere til....
112cm x 42cm og 116cm x 42cm.
Har fått brukt opp noen blonder og den fine heklekanten
 har  jeg fått fra ei venninne ...
37 cm x 20cm og 43cm x 20cm.
I dag låg det masse blonder på trappa mi som en venn
har gitt meg, i bytte mot litt tomater når dem blir modne:)
En alle tiders ordning , ikke sant:)






5 kommentarer:

  1. Utrolig nydelig :) Du er så flink :)
    Forstår godt at du får slike bestillinger <3

    SvarSlett
  2. Löparen med de vita rosorna på tilltalar mig! Jag tycker att den är väldigt fin.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Såå fine løpere du har laget:) den lyse var spesielt fin ,-----

    SvarSlett
  4. Tenker brudeparet synes det er en personlig og flott presang! Så fint med blonder i de lekre løperne!

    SvarSlett

  5. Helt nydelig løper med roser, og veldig søte de andre! :)
    Fint å kunne bytte litt ..

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)