lørdag 14. juli 2012

Blomstring,ferietur og kaffekos.

Før ferieturen vår blomstret det godt
 her hjemme og det var sol og fint vær...


Nydelige farger syns je.


En kjempe-marihøne i ekte plast  har tilhold
på ene stolpen foran kjøkkendøra..


Noen har bare blomster utenfor kjøkkendøra si men
je har fått så fine sopelimer av en onkel
så de har jeg pyntet med på veggen.
( Assossierer kanskje litt med heks
 og bloksberg og sånt men ..) 


Og den ene klematisen blomstrer
 med hele 8 blomstrer her..
Den andre har null....


Jeg har ikke grønne fingre, absolutt ikke, så
det er nok bare flaksen som gjør
at den kom med så mange blomstrer på en gang..
Den er ikke mer enn 50 cm høy ...
-------
Ferieturen vår til Mora ble en regntung
 greie, men den dagen
vi var i Orsa hadde vi det fint og  oppholdsvær!!!
Og favorittdyret er Tigrene. Flott dyr.
(Hadde glemt kamera så bildet ble tatt med mobil)


Vi har med campingvogn dit og fikk
besøk av Linda,Leah og Tonje .
Det var trivelig !
Jeg er gamletante til Leah og her
titter ho fram og sier '' hei tante Randi''

Første dagen var Ivar og jeg på cafe-besøk og det
syns jeg er veldig koselig. Selv om det var fullt
nesten alle steder, fikk vi plass og når kaffen
blir servert med blomstermønster i er alt helt perfekt!

Og dag to kjørte vi oss en tur, da kjørte
vi feil og jammen fant vi en quiltebutikk
som var åpen!!  Slik Flaks!! :)))
 Skal vise hva jeg kjøpte
 i neste innlegg..


1 kommentar:

  1. Ikke så morsomt med ferie i regnvær, men flaks at du fant quiltebutikk....da gjør det ingenting om regnet pøser ned:)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)