torsdag 29. mars 2012

Bitte små punger til ...

Headsettet til mobilen

Og til kodebrikka fra banken.


Og her er linken på sida som
jeg fant dette mønsteret på:)

Veldig kjappe å sy:)

Hadde igjen en rest av en blondeglidelås
som jeg fikk brukt opp her.
Og disse tar ikke store plassen i veska samtidig
som ledningene ikke kringler seg
i hele veska som dem har gjort før

Og disse tar ikke store plassen.

Og tusen takk for koselige meldinger jeg får.
Det er alltid hyggelig å få tilbakemeldinger.

5 kommentarer:

  1. De var jo råsmarte;)

    Takk for koselig kommentar på bloggen min.

    God påske;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  2. Kjempefine og praktiske !
    Ha en fin påske :)

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg er så glad for at jeg kom innom bloggen din, for her likte jeg meg;) Du lager mye fint! Og så var det så koselig å se ting fra det gamle syskrinet! Jeg har også fått slike ting, og mye er likt;) Kjempekjekke skatter for oss som vet å sette pris på det;) Jeg har akkurat blogget om trådskap fra en nedlagt butikk;) Heldige meg;)

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelige kommentarer på bloggen min.
    Dette var utrolig kjekke små punger. Har lekt med tanken på å sy opp noen små punger jeg og, men har ikke helt bestemt meg for fasong. Har så mange små rester av glidelås liggende.

    Ha en riktig god påske.
    Stor klem ;)

    SvarSlett
  5. dette kan du virkelig. kjekke vesker dette. Alt samlet på en plass. I like.
    Klem

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)