onsdag 29. februar 2012

Besøk og Løpere på bestilling

Wenche og Torill kom med butikken sin,
Quilteglede, og
vi hadde noen trivelige timer som
vi kunne tafse og plukke og handle stoffer
og sysaker i massevis.

Det var mye damene hadde med seg
og dem viste fram flotte modeller
som vi ble fristet til
å handle.



Måtte selvsagt ha litt av hvert , og mine
kjøp ble lyse stoffer
og noen har jeg faktisk rukke og
bruke på noe allerede:)
Bare se under her:
 Veska av 3 kvadrater
er en hendig og enkel veske å sy og
syns de stoffene jeg kjøpe passet veldig bra.
Og så er det enkelt å sy i glidelåsen på denne.
Her ser du enden på veska.Og masse gulv ja..
(Er nok på sin plass med et
 fotokurs for meg tror jeg) hehe:)

XxXxXx

Løper til spisebord.

Løperen er i lin og veskestoff og en bit fra en gardin.
+ et fra dem  nye stoffa som jeg kjøpte
da vi hadde besøk fra Quilteglede.


Påskeløper.

Damen som bestilte denne ønsket slike farger
det skulle være kyllinger på så da syns jeg disse
søte kyllingene passet. Har sydd rundt dem med
 ''hexesøm''( ujamn sikksakk).


Får bare håpe damen blir fornøyd,
 hvis ikke får jeg sy ny:)

2 kommentarer:

  1. Hei
    Alltid koselig å få besøk og innspirasjon fra butikker:))En får heller bli fristet da,og handle litt,godt for sjelen:))Nydelig løperen i lin,passer over alt.
    Helsing Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har sydd! Flotte løpere og en nydelig veske! :o)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)