mandag 31. oktober 2011

Gresskaret mitt pynter trappa.

Har pynte til Halloween! For aller første gang!
 Ble veldig koselig ute her så kansje
jeg fortsett med det :) Om det
kjem noen unger er mer usikkert ,
men det pleier å dukke opp noen ikke så
 skremmende  hekser og trollmenn her.
Poser med godteri er fylt slik
 at dem får med seg det også.

Har også fått sydd en ufo igjen..
 Går veeeldig sakte framover i ufohaugen min.
Motiv fra en  fargebok
etter unga her. Der er det mange fine motiver til
både stitcheri og applikasjon, og selvsagt svampmaling.

Blondeglidelås i metersvis fra Lappedilla.no

Dette er ei veldig enkel toalettmappe å sy, men jeg målte feil
så framstykke går litt ut på sida men pytt pytt.
Motivet er svampmalt .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)