tirsdag 1. juni 2021

Vannspeil i hagen

 Vi har ordnet ting ute i hagen og har tenkt det skal være litt lettvint med blomster. Stemor er pent og tåler ei kald natt hvis det blir det når vi er på bobiltur. 

Og endelig er har jeg fått med vannspeil i hagen. Av en gammel paraboltallerken jeg har fått. Har ikke malt den for syns den grå fargen var helt ok. 

Mor hadde liljekonvall borti skogkanten sin og de gravde jeg opp med rot så dem kunne få leve videre her hos meg. De klarer seg godt sjøl de også. 
Stabburet har kommet ut igjen og dette er laget av kleklyper. Malt med husmaling og trenger vist et nytt strøk det også. 
Vannpumpa til "dammen" er solcelledrevet og jeg kjøpte den på wish. 
Fine runde stener malt som marihøne er på plass ved stubbehuset. 
Og "bakenden" er på plass i kjole med prikker og blonder og strømper med prikker på og er nymalt. Bruker bare husmaling.

Vi har kjempefint solvær med gode temperaturer nå så her er det full sommer. Snart blomstrer epletreet også.

Ønsker alle en fin uke videre. 

2 kommentarer:

  1. Å så koselig med alt du har i hagen din, tenker på den digre parabolantennen vi kjørte på søplet. Flott ide å bruke den som du har gjort. Siste ukene her på Helgeland har sommer kommet og jeg har nydt hvert sekund. Herlig når vi ikke kan reise. Ha en flott dag.

    SvarSlett
  2. Thanks for blogging to this good one

    SEXY BACCARAT

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)