søndag 14. november 2021

Trehus

Et pip fra meg om at jeg fremdeles er her.

Dette er et lite broderi som skal bli 
til koppen jeg har med på symøte.
Har tegnet motivet selv.

Liten toalettmappe sydd av charmspack og
de er på 2,5" .

Hus av gamle planker har min sensommer
og høst vært en del av .

Veldig moro å gjøre noe helt annet enn bare å sy også og i dag blir husene med på julemarked.

Noen kirker ble det også ,har god hjelp av
Ivar til saging da.
Kirkene er tenkt som bakgrunn for engler og julepynt og husene kan henge ute som pynt på veggen. Ideene er hentet fra Pinterest.
Ønsker dere en fin søndag videre.

3 kommentarer:

  1. Så sött ditt broderi är och din lilla förvaring ser fin ut. Så kul med dina hus, ja det var lite annorlunda än sömnad!
    Kram Catarina

    SvarSlett
  2. Hei Randi der er du, så hyggelig å ha deg tilbake. Det er så moro å se at du også har laget trehus. Det er virkelig moro å prøve noe utenom nål og tråd. Nå er det julegavene som står i fokus og husene dine tror jeg mange ville blitt glade for å få under treet.

    SvarSlett
  3. De muntre trehusene dine er helt fantastiske ... ja, farger gir glede ... du gjorde det flott.
    Søt broderi også, inkludert å sy med den lille vesken.
    Ha det gøy på julebasaren. Det er søndag – minnedagen for de avdøde – og etter det begynner adventstiden her hos oss, med pynt og glede.
    Klem fra meg.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)