mandag 3. november 2014

Toalettmappekurs med Brita

Da er kurshelga over og vi kom veldig
langt med toalettmappene våre.
Ei artig helg som gikk altfor fort. 
Bak f.v Tone, Rigmor, Eline, Ragnhild og Gunvor.
Foran f.v  Linda, meg, Ann Helen og Eva.
Brita tar bilde så vi fikk bli med alle på samma bilde.
Her er alle opptatt på
sine bord og tenk; alle var så rolige at de
ble med på samma bilde ;) Godt jobba, damer!!!
Brita viser og forklarer godt .
Veeldig greit å væra med på hennes kurs.
Og med disse damene i lappeklubben
 vår, så MÅ det bli vellykket.
Min toalettmappe fikk en liten brikke ,strykebilde
 og rosebroderi, sminkepungen
 fikk litt blonde fra en gardin,
strykebilde og ei  blonderose, pluss rosebroderi.
Nærbildet av toalettmappa
Nærbilde av sminkepungen.
---
Tusen takk for kommentarene og hilsner jeg har fått,
Veldig hyggelig :)
 


6 kommentarer:

  1. Mappene du har laget var kjempefine ,blondene og bildene
    gjorde de romantiske og :)

    SvarSlett
  2. Oj, disse ble jammen flotte :) Skikkelig inspirerende!

    SvarSlett
  3. Sikker, det var veldig fint. Jeg kan bruke også en liten syrkurs.
    Jeg bestilte en syrmaskin for meg :-) Glede.
    Ha en riktig fin kveld. Hilsene fra Viola

    SvarSlett
  4. Virkelig lekkert, artig bruk av bilder og blonder +dine fantastiske roser ! Ingenting kan måle seg med påfyllet en får av ei kreativ syhelg med andre stoffavhengige!

    SvarSlett
  5. Flotte toalettmapper med kreativ pynting! Var sjølv deltakar på dette kurset for nokre veker sidan. så eg veit akkurat kor kjekt det er å vere på kurs med Brita :)

    SvarSlett
  6. Så fine saker du har sydd! Nydelig dekorert! :) Lekkert!!

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)