onsdag 2. oktober 2013

Litt av hvert og hyssingposer.

Har hatt litt trøbbel med datan min så
derfor går det litt tregt med bloggingen min..
---
 Det ble mye
både rabarbra, tomater, agurk ,
chilipepper og paprika.
Rabarbraen har vi gitt bort til sjukehjemmet , 
og alt det andre har vi delt ut til venner og familie.
Potetene er er ikke tatt bilde av med det ble over 
5 kg med rundpotet og av mandelpoteter..
-----------
Sist lappekveld hadde vi besøk av "sybutikken på
Lillehammer" og Agnes og Kari hadde masse med
både av  sysaker,stoffer og av modeller.
Agnes driv SybutikkenLillehammer  og
 Kari er med-redaktør i Myquilt-magasinet.
--
Vi hadde også fått besøk av tidligere medlemmer 
og ei gruppe på 8 damer fra Rena og pluss 
våre medlemmer , 
så vi var 29 stk her denne kvelden.
Bildene får tale for seg for jeg glemte å få
navnene på alle som var til stede her så
 " ingen nevnt og ingen glemt" heter det...
Kø ved "disken" til Agnes

----
Her  er noe av det som jeg kom hjem med : 
Trådsneller
Veskelåser,
Ei japansk bok,
Lekre stoffer
Jeg er kanskje over gjennomsnittet interessert
 i prikkete stoff og kjøper ofte det...
------
27/9-2013 snø på Venabygdsfjellet..
Vi skulle til Heidal og Otta for det var mart'n
der denne helga og på overfarten  på fjellet
låg snøen på toppene. Det måtte jo
foreviges sjølsagt :)
-------
Og når jeg først var i Heidal
ble en tur innom FantasihusetBanken prioritert.
Sjekk så lekre bånd og stoffer.. Her var det mye!
Skal sy en slags dåpskjole med lue til gamledukka og trengte
noen flotte bånd, og stoffer, 
 og det tok jo helt av ...
Det gikk over timen inn på her, for såå mye å se på..
En fin dag! Jeg kom hjem med masse godsaker :)
----------
Jeg har sydd noen hyssingposer ,  for det ble
tomt på høstmarkedet og dette er morsomme
ting å sy syns jeg og folk har 
spurt etter flere slike.  Mangler å få tak
i små knapper  til øyne og trynet..
Det er bestilt ...





5 kommentarer:

  1. Vilka underbara grönsaker du visar upp. Fina tyger fick du köpt och allt övrigt när ni hade besök, man blir ju så inspirerad när det kommer en med butik och hälsar på. Vad är "Hyssingposer" det ordet förstår jag inte? Någon snö lär vi inte se i södra Sverige än på flera månader! Kram

    SvarSlett
  2. Morsomme hyssingposer du har sydd , --lekre bånd og stoffer og masse annet du har kjøpt , du får nok laget mye fint av dette :)

    SvarSlett
  3. For noen lekre grønnsaker! ellers mye fint du har kjøpt, jeg synes det er vanskelig å finne bånd, så her har du vært heldig! Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min, det varmer:)

    SvarSlett
  4. Søt vesker du har laget... og herlig material for videre prosjketer. Ha en riktig fin søndag. Hilsen fra Viola.

    SvarSlett
  5. Flotte grønnsaker og så søte hyssingposer! :)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)