fredag 29. mars 2013

Roser i rødt og rosa.


Fikk en godispose av ei
venninne, det var stoff og knapper og 
masse annet snacks .
Heldige meg!
Måtte jo straks prøve å brodere på 
 noe av det som var der for det var
det jeg såg jeg kunne bruke det til med en gang
Dette stoffet var spennende ,
og godt å sy på! Og det gir fin effekt til broderiene.

Rosebrodert for-silke tar seg flott ut på punger
og sminkemapper.

Jeg har brodert 3 forskjellige.

Ei rose med hjerter rundt i hjerteform kan sikkert
brukes i noe det og håper jeg...

Rosebrodert hjerte.

Det siste broderiet på forsilke fikk sommerfugl.
*
Disse broderiene vil kanskje dukke opp i 
et eller annet , men jeg har tenkt å pakke dem pent inn 
og sende dem som takk for all snacksen jeg fikk.
************
Og isfiske i påskesola er såå trivelig. Dette er dagens fangst
og jeg fikk faktisk den største harren, hele 3 fisk fikk jeg.
Broren min, Bjørn Ove, hjalp oss så vi fikk aburøkt 
den og det var virkelig god fisk å aburøke.
Tilbehør; smør, potetmos ,  rømme og flatbrød .
Kjempegodt.
Hvis finværet holder seg blir det pilking i mårå og.


7 kommentarer:

  1. Så søte roser :-) De vil sikkert kunne brukes til noe fint :-)
    Ønsker deg en fortsatt fin påske :-)

    SvarSlett
  2. Dyktige deg. Du så flotte broderier.Du får gjort masse du. Isfiske også.
    Klem

    SvarSlett
  3. Du er så flink med slike små blomster broderier! Tenker nok at den fisken smakte godt ;o)
    Fortsatt god påske!

    SvarSlett
  4. Så nydelige broderier du tryller frem, Randi! Så koselig å få en godtepose med stoff og tilbehør, og lage noe så fint av det! Fisken og det du serverte til smakte nok fortreffelig :)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Supersnille deg som vil være med på god leken.Nå har eg 3 stk. etter lovverket av leken,visstnok,hadde fortsatt med to også eg!I løpet av 1.april 2014 får du en sydd gave fra meg,så er det din tur å la leken svirre og gå i blogland.Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal jeg ikke gjøre noe før den 1 april 2014? Jeg må ha det inn med skje så jeg ikke surrer...

      Slett
  6. Nydelige broderier! Og den fisken så litt fristende ut .. :)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)