torsdag 31. januar 2013

Jarekanter og ufoer

Ble litt ruskesøm i går, Jarekanter og
en gammel ufo.. Jeg skal sy et teppe
som skal henge på kjøkkenet og
driv å planlegg oppi hue mitt enda...
.........
Pennal
Har jo klippet av slike jarekanter i lang tid og sendt dem 
 til Brita, men nå tenkte jeg at jeg må da prøve jeg også ;)
Og jeg syns pennalet vart gør-tøft. Vet ikke om jeg gjorde det riktig
men la dem bare på en og en og 
sydde fast underveis oppå et stykke vatt. 
Penalet er samme oppskrift som tidligere .
.............
Brikke.
Dette er rester fra noen blokker som ble sydd i feil størrelse,
som ble kuttet på nytt og enda mer feilskjært.....
En brikke som ble nokså knall i farge men med en grønn plante
på, så blir det vel fint håper jeg:)
..........
Pennal.
Vi hadde nybegynnerkurs og skulle lære bort
stitchery og dette er passe stort å begynne med var tanken.
Og dette broderiet er en tegning  fra vårt menighetsblad
som het " Kvitgrinda" . 

----
Ha en fin dag :)
.............

4 kommentarer:

  1. Pennalet ble vikelig tøfft ja , har ikke tenkt over at jarekanter kunne bli noe av :)
    hadde vært koselig om du kunne lagt meg til på blogglista di ---- Ha en fin dag videre :)

    SvarSlett
  2. Dina pennförvaringar blev jättefina, har också börjat samla på stadkanterna, bra med inspiration. Din duk är en riktig färgklick!

    SvarSlett
  3. Det lilla etuiet som Du sytt av stadkanter var häftigt! Svart och vitt är stiligt tillsammans, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  4. Flott pedal! Jåhar spart jarekanter lenge, og gleder meg en dag til å starte med noe. Fint med muntre knallfarger, ha en fin helg :-)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)