søndag 18. juni 2017

Toalettmapper

Har sydd noen flere toalettmapper,
denne gang med sykepleiere på.
Like enkle som de i forrige innlegg.
Har flere lignende motiver så mener å sy flere til mart'n

Ingen blir helt like.

Hvis du vil se hvordan jeg syr de så gå inn på :
http://rustalappen.blogspot.no/2013/02/gratis-mnster-pa-enkelt-pennal.html

Jeg bruker større mål selvsagt på toalettmappene  og
har lukkekanter inni pluss lommer inni  på "baksideveggen"
----------
Tre dyrebilder
Motivene har jeg kjøpt fra utlandet.

Ha en fin uke og god st.hans:)


2 kommentarer:

  1. Fine toalettvesker og de er så herlige de sykepleiemotivene. Elgmotivene var også flotte.
    Ha en fin uke og en god St.Hans du også!

    SvarSlett
  2. Mosomt... så herlig. Fantastiske toalettvesker du har sydd. Jeg liker :-))
    Og imponerende elgbilder.
    God St. Hans. Klem fra Viola

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)