søndag 18. februar 2018

Roser på en ufo

Jeg har sydd ferdig en ufo og fått et veggteppe på
kjøkkenveggen over slagbenken.
Teppet måler 48 cm x 73 cm.
Har sydd de på maskin med knappullsting
Fin rødfarge på de og den røde tråden jeg brukte 
å sy med er en ganske gammel snelle med papprør
i midten men tråden er like god og
den har en rødfarge som passer disse rosene perfekt syns jeg.
Rosestoffet er kjøpt  før jul hos Abbys Textil i Trondheim.
Jeg syns roser er de vakreste blomstene vi har 

-----
Har også prøvd meg litt med 60graders linjal  og sydd
løper og brikke.
En kjempelett teknikk for å få løper i hvertfall.
Tanken var at det skulle bli en juleløper i hvitt og sølv
og fikk et bonusprodukt siden jeg måtte kutte flere
trekanter for å få husene riktig vei.. 
---
Hadde en stripe i svart stoff med blader og grener
som kanskje kunne bli noe også
Duken ble bare 30 cm x 17 cm ,
siden stripa var så smal men ble da en duk ;)
-----
Jeg får fremdeles ikke til å skrive på 
en del blogger for det går ikke å være pålogget
når jeg går inn på de.
Jeg prøver å logge meg inn også men det går heller ikke..
 Hvorfor det skjer skjønner jeg ikke...

1 kommentar:

  1. Så lekkert veggteppe!! :) Og så fin brikke, løper og duk. Liker godt den nye headeren din. :)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)