mandag 6. november 2017

Ny duk til stuebordet

Dette er bare trekanter og firkanter og jeg har
sydd på papir alle trekantene i en form for hurtigteknikk. 
Har en rull som jeg syr på , antall trekanter jeg trenger,
skjærer opp etter linjer så dette er enkelt å få jamnt
Quiltingen ble enkel for det syns jeg passet best .
Jeg har firkantet bord  og syns det ble fint med
 en stor duk som gikk nesten helt ut i kantene.
Sydde en løper i sølvstoffer  etter samme oppskrift 
som de andre stjenrneblokkene,  og da  sydde jeg 
en  bitteliten stjerne som danner på midten .
Veldig artige blokker å sy. 


3 kommentarer:

  1. Din duk blev jättefin på ditt fyrkantiga bord och härliga stjärnor av silvertyget!

    Kram Catarina

    SvarSlett
  2. Så flott duk! Fint med blått og hvitt, og den passet perfekt til bordet ditt! jeg syyns det er fint med med stoffer som skinner! Flotte stjerneblokker i løperen også. :-)

    SvarSlett
  3. Väldigt effektfullt med blått och vitt i din fyrkantiga duk, snyggt!
    Löparen är underbar, den blir fin till adventstiden ♥ ♥ ♥

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)