mandag 13. november 2017

Løpere og vesker og brillehus.

Sylysta fortsetter og syrommet ser ikke ut...
Men har  fått gjort ferdig løperen med 
"storm at sea"  som jeg begynte på da vi hadde syhelg.
 Det ble 4 glassbrikker også av  restene.
--
Har også sydd noen brillehus 
Strikkegarnstoff er morsomt.
Har ment de skal være med på
julemarkedet  .
Syns dette er så koselig stoff og det har
 vist ligget nokså lenge..
--
Begynte å rydde i julestoffene etterhvert
 og fant striper som
var ferdig-skjært  i passe bredder til
 å sette sammen til en løper
Har applikert på hjertene med
knapphullsting på maskin.
Quiltinga er stramme striper og prikken
over ien er den flotte lukkekanten syns jeg.
--
I UngHusflid skal noen sy seg ei lita veske
og jeg prøvesyr noen for å se om de er enkle nok..
Har forstørret en liten pung her og brukte
"ransel-lås" som lukking. 
-----
Den blå veska er nok mer passe og er 
sydd sammen av to vrangsydde rektangler.
Takk for hyggelige kommentarer jeg har fått .
Koselig å se at flere av dere har vært med fra jeg startet denne bloggen.


4 kommentarer:

  1. Så fine ting du har laga! Har alltid hatt lyst å prøve meg på storm at sea.

    SvarSlett
  2. Vilka fina saker du har hunnit att sy!

    Kram Catarina

    SvarSlett
  3. Veldig fint alt du har laget, og så spennende med veskene du prøvesyr. Gøy at barn og ungdom vil lære håndarbeid. :-)

    SvarSlett
  4. Men hur hinner du med allt!!! Massor med finfina saker du har sytt nu igen, du är flitig du ♥ ♥ ♥

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)