mandag 16. oktober 2017

Gammelt julepakkepapir

Har begynt å tenkt litt på julesøm
og har sydd en løper med stitchery i hver ende.

Motivet er likt på begge ender og
 midten  er kun 6 ruter på 6,5 "  ,
 som er quiltet på kryss og tvers
og så har jeg  stiplet rundt motivet.
Og  så syns jeg snøballstoffet 
passet kjempegodt. 
Her er julepakkepapiret som jeg har brukt.
Tok å blåste opp det i skannern min 
så det vart stort nok .
Syns sjøl det er et godt tips og ville gjerne dele
det videre med andre for det fins så
mange fine motiver vi kan bruke til både 
applikasjon og stitchery.

Her skal mere juleting sys,
men driver med et veggteppe
som fikk lukkekant i dag og her er en sniktitt
fra dagens kaffepause ...

Ha en fin uke videre.

2 kommentarer:

  1. Løperen din ble koselig, og den gav assosiasjoner til barndommen eller "gamle dager" Koselig nisse, og det var en god ide du deler her. Helt perfekt med snøballstoffet rundt. :-)

    SvarSlett
  2. Så gullig den blev din löpare och vilken fin idé att förstora upp motiv från julpresent-papper. Ja, snart har vi julen här så det är klokt att börja i tid ♥ ♥ ♥

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)