søndag 7. mai 2017

Savalen og Pinterest

Jeg ser ofte på Pinterest ,
Der er det mange ideer som ikke blir sydd av meg
 men som inspirerer meg enormt:)
Denne løperen ble påbegynt på syhelga på Savalen,
og egentlig tenkte jeg veggteppe men med for lite stoff ble det
med en løper og grytekluter.

Jeg har ikke mønster men såg veggtepper
og sengetepper i dette mønstret
på Pinterest, og måtte da prøve.
Regnet og telte og trodde jeg fikk nok stoff til et firkantet
veggteppe men neida, det ble det ikke....

Det er litt gøy å få ferdig det og.
Men lukkekanter er og blir kjedelig altså :)

2 kommentarer:

  1. Stilig mønster! Det ble jo kjempefint til løper og grytkluter.

    SvarSlett
  2. Så stilig det ble! Mye inspirasjon å finne på Pinterest. Det blir lagret masse, og bare bittelitt blir laget, men som du sier: så er det mye inspirasjon å hente bare ved å se på det som dukker opp. :-)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)