fredag 20. januar 2017

Restesøm

 Det blir så fort mye rester her syns jeg, og ikke
er jeg spesielt flink til å ta fram dem heller,
men nå har jeg dratt fram en pose med svart/gråe rester
og sydd en strikketøypose.
I Quiltemagasinet nr 6 ,2016 stod mønsteret
på denne posen og med litt stryking ble
de da store nok til dette prosjektet.. 
Og den ble neimen ikke aller verst heller,
til å inneha så mange forskjellige stoff..
--
Nå ligger posen framme så håper ''ånden på rester''
fortsetter for det er en god følelse å ha sydd noe av de
lappene og småbitene som
ble til overs fra andre prosjekter... 
---
I dag bles det mye og det har blitt 2-3 varmegrader
så snøen i trea er borte nå og skogen står grønn rundt her.
-------
Takk for koselige kommentarer og meldinger jeg har fått.
Alltid hyggelig å høre fra dere som er innom bloggen min.




3 kommentarer:

  1. Det er noe ekstra med å få brukt rester. Posen ble jo riktig fin. Det er rikelig med vær her også. Sist helg holdt vi på å snø ned, og nå holder vi på å regne og blåse bort.

    SvarSlett
  2. Vilket underbart sätt att bli av med rester, påsen är ju alldeles bedårande och så fina bandbroderier du visade i ditt förra inlägg!!!!!!

    SvarSlett
  3. Den ble flott og så deilig å få brukt restene :_D

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)