søndag 1. januar 2017

1.Januar 2017

Godt nyttår!
---

Før jul ble det ikke så mye sying på meg ,
jeg har nokså mye ullgarn som venter på bli til
noe og det har blitt 3 par nålbundne votter.
I tre forskjellige størrelser, det tar lang tid å binde
men er en morsom teknikk.
Jeg bruker en nål av ben som jeg kjøpte
meg på Rennebumart'n i sommer.
Herrevotter
---
Vi skal sy noe nytt i Ung Husflid
og mitt forslag er disse posene til bondesjakk.
 En pose ble med stjernesøm og
en med trestings-søm(forsterkersøm)
Og knapper til brikker.
Enkle og ganske raske å sy.
----
 Har fått kjøpt slike søte ekorn av ei venninne,
og selvfølgelig fikk de flytte inn i juletreet vårt
og ble døpt Snipp og Snapp.
De er i tovet ull.
---
Jula har vært rolig og stille for vår del,
men vi har gått litt på ski,  en pilketur med familien,
og litt julebesøk, dagene går så fort og vips så
hverdagen igjen her. Godt det og.

Ønsker alle som er innom her et riktig godt nytt år!


1 kommentar:

  1. Veldig interressant og spennende. Jeg så nålbundne
    arbeider på julemarkedet. Men jeg hadde kjøpt så mange og penger var ut... jeg skal kjøpe meg og prøve... det var så spennende.
    Godt nyttåret jeg ønsker. Klem fra Viola

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)