søndag 4. desember 2016

Glimt fra julemarkedet

Jeg begynte å lage slike små grytetopper eller
hva en skal kalle de, og ved kjøkkenbordet ble
lukkekanten sydd fast.

Måtte sette opp lapp for å vise hva det er for dette hadde jo ingen sett før:)
 Vi hade så mye fint der , her er litt større tepper.
 Og her er det uglenøkkelringer på rekke og rad:)

 Masse fine trekrakker og nostalgiske nissestoler,
de små elsker jo slike .
 Grytekluter ved peisen
 Denne løper har så flotte stoffer
og stjerna syns jeg er så pen.
 her er de lett blanding av alt mulig.

 Ei hadde med seg slike flotte lykter .
Jeg kjøpte meg to stk i fjor.

 Langbordet er dekket med krakken oppå
og fullt av julesaker og luer,votter, og bruksting.

 Det er så pent stoff i denne stjeneduken.
 Det var salg av elgpølser, sylte, seterkost som surost og pultost, kaker ,
kalendere, kranser, hjerter, matter, juledekorasjoner ute
og jeg kjøpte meg et hjertet for å henge på døra..

Ønsker dere som er innom bloggen en fin
2.søndag i advent.

2 kommentarer:

  1. Så mye fint dere hadde på julemarkedet! Grytetopper var nytt for meg også, men en morsom og nyttig idé. Ønsker deg en fin advents uke! :-)

    SvarSlett
  2. Jeg ville ha likt det :-))
    Så vakre ting på julemarkedet.
    God advent Randi.
    Klem fra Viola

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)