søndag 21. august 2016

Syboks og juleløpere,brikker mm

Ferien er over og hverdagen
er her. Godt det også at alt kjem i 
vanlig gjenge.
I sommer har jeg sydd noen modeller
 for Desirees Lappeteknikk.
De nye stoffene er så fine så jeg bestilte meg noen 
etter jeg hadde sydd Hjertegod og Sukkertoppen for Desiree.
I pakka låg det med små lapper på hvor de 
forskjellige stoffene skulle være og syns de
 ble riktig så julete og fine.
Har sydd noen stjernebrikker også av restene etter 
løperne her, men finner ikke igjen bildene nå...
--------
 Jeg har også sydd meg en syboks fra AnnAKa
Har brodert med silkebånd på lokket og pyntet med saks 
flate trådsneller som jeg har surret
litt moulinegarn på..

 Har bare en nålpute og spolesirkel
og det holder for mitt bruk.
----
Et par hjerteløpere i de fine stoffene 
måtte je bare sy for på stoffene er det hjerter
 og hva passer vel bedre som pynt da enn hjerter:)
 Hjertene er tegnet opp fra et Tildabroderi 
oger fra ca 2008 eller noe..
 De er nokså store begge disse løperene.
----
Og meg og runde duker .... Liker såå godt å sy slike.
Og da blir det en del rester som ble renskjært 
i ruter og syddsammen.
 En liten løper som ble vrangsydd.
En liten brikke av de siste 4 rutene i midten og litt rester . 
Toalettmappe med hjerter er jo også fint
og har brukt de samme trekantene som i den 
runde duken. 

1 kommentar:

  1. Her var mye fint! Flotte løpere, og suboksen din er jo helt lekker! Det var lenge siden jeg har vært innom hos deg. Har ikke fått med meg oppdateringene, selvom jeg prøver å følge med i blogglisten min. Ønsker deg en fin syhøst! :-)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)