torsdag 21. mai 2015

Småtterier

Ukene raser avgårde og og jeg syr
 mindre enn ønskelig , men tiden strekker ikke til.
Men kjøpe , ja det rekker jeg:)
Nydelig pakke fra Lappedilla

Søte sakser til å henge på glidelåser

og symaskiner som også bare kan være pynt.
En Lillehammer tur gav disse
10 stoffene. Og de er kjøpt uten store planer.
Og jeg har faktisk  fått sydd litt da. 
Toalettmapper til et søskenpar  og jeg  håper de faller i smak.
De er 8 og 5 år så fargene skulle være glade og så
kjøpte jeg meg promarkertusjer som hadde
neonfarger da jeg var i Molde . 
------
På Molde-turen vår hadde jeg med bare brodering
Et hjerte av silkebåndsroser på linstoff , 
til å sette på en pung eller toalettmappe..
Tror jeg begynner å ha mange løse lapper med
rose-broderi på men...
----Nærbilde----
*****************
Et sakseetui er dette tenkt å bli 
Roser brodert på smålapper som er sammensydd.
Det danner ganske gode bakgrunner for broderi og jeg
bruker ikke vatt når rosene syes.. Det blir for tjukt syns jeg.
----Nærbilde.----

4 kommentarer:

  1. Søte toalettmapper , og masse fine stoffer og tilbehør du har kjøpt deg , blir mye fint utav dette :) ---- og som alltid flotte rosebroderier :)

    SvarSlett
  2. Kjempesøte ting du har laget, men du må da gi lyd fra deg når du er i MOLDE! Hadde vært kos om vi kunne tatt en kopp kaffe sammen:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bor du der??? Å søren at jeg ikke viste det. Det hadde vært kos det!!!:)

      Slett
  3. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)