tirsdag 26. august 2014

Kurs hos Fjellquilten


På torsdag 21 august  var jeg
 på Tynset hos Fjellquilten
og hadde undervisning av silkebåndsroser. 
Det var en koselig gjeng som hadde 
veldig fine lokaler og ha møter i. 
Jeg glemte helt å ta bilder der ,
men Anne Heidi på Lappemor tok
 bilder og la på klubbens blogg 
så har du lyst å besøke bloggen dems  
så gå inn på linken  under:


Regner med å få sjå mange fine roser på
forskjellige ting utover nå :)
-------
Den siste gevinsten har enda ikke fått
eier og det syns jeg er litt trist ...
Ellers vil jeg takke alle for besøk på bloggen,
hyggelige hilsener og kommentarer.
----
Til torsdag starter vi opp igjen i vår lappeklubb
og det gleder meg, vi skal ha et lite sømprosjekt
*************

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)