torsdag 1. mai 2014

Småbilder med roser på.


Så står det 1.mai på kalenderen alt og
dagen her er iskald vind med litt sol
---
Jeg har sydd på små roser på  noen små bilder .
De er skrevet ut på transfereark
og strøket på stoff først.

Bittesmå roser , potter, dører og bakgård er temaet
i denne bildeserien
Jeg liker godt at di har en blå-turkis dør
eller et vindu som egentlig er blikkfanget, men
som endrer seg, for når en ser nøyere på det
blir det nesten rart uten den fargen i bildet.
Alle bildene har samme ramme  og
de er ca 8"x 10" og 9"x 9"
Motivene er hentet fra nettet ..
_____
Og en ny bok kom i posten her om dagen
Silkebåndsbroderinga blir nokså
dyr når en skal ha bøker
 og men skal en utvikle seg må 
en jo ha fagstoff :)
så en lærer mest mulig.
Og jeg syns bøker er god investering.
--
Jeg sitter på syrommet og driv med en gevinst til
mart'ns lotteriet vårt i lappeklubben.
Ha en fortsatt fin 1.mai-feiring.

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! Du må jo ha en tålmodighet av en annen verden! Selvsagt må vi kjøpe oss ei bok eller et blad med inspirasjon innimellom!

    SvarSlett
  2. Dette var bare helt nydelig! Måtte zoome inn på hvert bilde for å se den flotte broderingen din. Fantastisk! Det er alltid kjekt med nye bøker for å lære mer, og kjekt å bla i for å få inspirasjon også, når en trenger det. :-)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)