torsdag 10. april 2014

Mugrugbytte på fb.

Jeg har deltatt på mugrugbytte på
facebook og de skulle ha gult,grønt og grått i farger,
og her kjem bilder av de som jeg fikk.
Det kjennes ut som det er papirsøm for den ene  har
papir inni  og  lukkekant fra bakstykkestoffet,
Den er  ikke quiltet, men i friske fine farger.
 Med i pakka låg "binders" merket lego,
to tynne oransje stoff/ duker?  og et kort fra naturen der
Dyveke bor. 
På bilde under her er de jeg sendte.
(Jeg glemte ta bilde selv av de, så bilde er
 tatt fra fb og Dyveke som er fotograf.)

Vi har også mugrugbytte i lappeklubben vår og skal
"avduke" de i kveld , 
så jeg håper jeg får lov å vise de andre sine her også.
Jeg gleder meg til det.



1 kommentar:

  1. Kjekt med mug rugs. jeg har hekla meg noen nå til påske.
    Klemz

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)