fredag 15. november 2013

Ullsau-kurs

Jeg var med på ullsau-kurs i går kveld
i regi av husflidslaget vårt og vi lagde flotte
pyntesauer av skinnfell.
Kursleder er Vesla (Elsa) Myrvang og vi
var 10 damer som møtte opp.

En fin utstilling av våre sauer. 
Og alle sauene fikk artige uttrykk
i fjesene sine. 

Fra venstre ser vi  Anita, Tone, Gunvor ,Rigmor,
Vesla på enden, videre ser vi nederst Eva, Eline, Og Gerd.
----
Fra venstre ; Eva, Eline, Gerd (helt gjemt), Solveig,
Åse Synnøve, Anita, Tone,Gunvor
----
 Tone, Vesla,Eva,Eline,Gerd og Solveig.

Slik ble min sau :)
Syns den ble riktig så grom jeg. 
Ser tydelig at dem får hver sitt uttrykk :) 
Et skikkelig morsomt kurs, så hjertelig takk Vesla.
Nå har den sauen jeg kjøpte i fjor på julemarkedet
fått seg kjæring, så det er meningen at det skal
bli noen lammunger etterhvert også (hvis jeg får til å sy mindre) :)

5 kommentarer:

  1. Åå .. såå søte sauer da! Ja, det var litt av en gromsau! :)Kan tenke meg du koste deg på kurset! :)

    SvarSlett
  2. For noen herlige og sjarmerende pyntesauer dere har laget!

    SvarSlett
  3. Hei;) Sauer er ålreite dyr, og disse var så søte. Har ikke sett slike før;) Så gøy.

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. hælledussan så søt dem var :-)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)