fredag 3. mai 2013

Nye stoffer i hus

Vi drog til Lillehammer at i dag for kontroll
på  øyet til Ivar og jeg fikk med meg 2 lappebutikker :)
Herlig !!
Fabrikkutsalget i Brumundal  og 
Sybutikken i Lillehammer :)
Linstoffene her kjøpte jeg på fabrikkutsalget
og har planer om å sy løpere av dem...
Noe sjølkomponert , tenkte jeg...
Søte marihøne-knapper.
Prikkete saker tiltaler meg helt spesielt!

Her er kjøpet mitt fra Sybutikken i Lillehammer.
Kjøpt fordi dem er pene!
-----------
Og så har vi hatt RR i lappeklubben vår.
Det ble kjempeflotte resultater og her er min løper.
Det er så spennende med  å åpne boksene.
Tror alle ble fornøyde .Underveis
syns jeg dem hadde likt midtparti ,
men når dem var ferdige var ikke et
midtparti like dant  :) 
 Alle løperne ble  da også veldig ulike til tross 
for at vi sydde over like papirmaler.
Morsomt å være med på.


9 kommentarer:

  1. Det blir spennende. Så fin nye stoffer i hus.
    Jeg ønsker deg herlige glede med sy.
    Ha en fin helg videre. Hilsen fra Viola.

    SvarSlett
  2. Det var fine stoffer , blir spennende å se hva du lager av de ,--- snart kommer det pakke i posten til deg :) sendte på torsdag , ha ei god helg ! :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Pakka kom i går:) Flotte var dem! Driv å broderer til deg nå:)Sender på mandag tenker jeg Ha ei fin helg:)

      Slett
  3. Så fine stoffer du har kjøpt, Randi! Flott å støtte de lokale quiltebutikkene :) blir spennende å se hva du komponerer! Fortell gjerne mer om RR, hvis du ikke allerede har gjort det da og det har gitt meg hus forbi :) God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. RR er noe som alle syr på , og går på rundgang slik at alle har deltatt på alle dukene. på min løper har jeg kun startet med å sy sammen de to bitene i midten over hjertet på begge sider.Så leverte jeg boksen min videre til nestemann på lista og slik fortsetter det til vi har fått sydd på alle.. Datoen for åpning er bestemt så alle er helt ferdige til den dagen. Vi var 14 stk som sydde dette. Tenk 14 venner som har laget min løper! Og alle de andre 14 løperne;) Veldig artig å delta på.

      Slett
  4. Löparen Din är fin. Det gråblommiga tyget i mitten av löparen ser härligt romanitskt ut, tycker jag. Kul med de kviltade hjärtan som Du gjort i kortsidorna.

    Dollandesign

    SvarSlett
  5. Takk for alle de koselige kommentarene du sender meg:-) Det kribler i kroppen når slike som oss kommer til en sybutikk.. Mange fine stoffer! Også synes jeg de koppene som har blitt nåleputer lenger ned her ble kjempesøte! God helg til deg ønskes fra Siri:-)

    SvarSlett
  6. Så spennende med nye stoffer! og løperen er kjempefin!

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)