fredag 25. januar 2013

Lillehammertur

Idag har vi vært på tur og første stopp var Gjøvik
og Sømsenteret.
Her ble det noen nye stoffer i jakten på ny linjal.
Dem hadde gått tom for akkurat den jeg skulle ha men
fikk med meg noen vakre basis-stoff .
...............
Videre gikk turen opp til Lillehammer og jeg ble
sluppet av på  Sybutikken Lillehammer
Her var det med masse godteri for både øyet og
kreativiteten min.  
Hadde lagd meg handleliste,  for  når vi
bor så grisgrendt ,så må en ikke glemme noe..
Det ble jo litt handel der og .... Se bare her...
Pluss Spraylim og stappevatt... Og
nå fikk jeg endelig kjøpt meg ny linjal.
Ble vist med en ny linjal til, Quik Curver ,og
 den blir spennende å prøve.
Skal kikke litt på youtube og se om 
jeg får litt starthjelp derfra .
~~~~~~~~~~
Og en tur innom Ullvaren i gågata
 fant jeg stoffer til
50 % og denne meteren ble med hjem...
En herlig dag :)


6 kommentarer:

  1. Her var det mye snadder, du. Det er artig å rusle rundt i slike "godtebutikker" og kikke og det er stadig noen nyheter som er viktig å få med seg.
    Ha ei god syhelg :-)

    SvarSlett
  2. Ser ut til at du ha hatt en fortreffelig dag og samlet flere nydelige skatter:) Skulle gjerne vært på Sømsenteret, men det får vente til sommerferien, det er for langt dit. Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  3. Så mye flott du har kjøpt!! Fint å støtte de lokale butikkene :)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Dette såg ut som en fantastisk god dag:-)mange gode ideer og nyttige ting til senere bruk.Invistering,kaller man slikt,bursdagsgaver ol.som er ferdig laga,vet du,og det hadde en ikke fått om en ikke hadde disse materialene,så det så,visst noen lurer,he,he!
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  5. Så mange flotte stoff og tilbehør du har fått tak i. Ja, man må passe på når anledningen byr seg ja :-) Sender over en link på en løper som er laget med denne linjalen:
    http://heartstringsandheirloomsfabricshop.blogspot.no/2012/05/giveaway-day.html

    SvarSlett
  6. Vilka fina tyger och tillbehör du fick med dig hem på din tur!

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)