torsdag 27. desember 2012

Romjuls-søm

Har fått brodert en del i disse kveldene som har vært
og i kveld ble det litt syroms-kos.
Syns en skal være selskap for dem andre
i huset , men når dem ser film kan jeg
også gjøre det jeg har mest lyst til:
Tid på syrommet.

Sminkepung med rosebrodering.
En må jo bruke opp moulinegarnet
en har også.

Har brukt 3 farger i lilla på rosene og 1 grønn til blader...

Baksida måtte få en liten bukett også ..
ooooooo
Elgstoffet er kjøpt i en gardin-butikk og
egentlig litt grovt ,men syns det passer godt
til løper. Stoffet på ramme og bak er et helt stykke .
Jeg har strøket fast stitchery-vatt bak på hele
det svarte stoffet.. Det gjør det stødigere.
Og lettere å jobbe med!
Denne løperen er lettsydd!

Foten mi :) og nærbilde av elgstoffet... hihi

Her fant jeg videoen av  løperen så har du lyst til å lage
en kjapp gave eller noe til deg selv så kikk
inn på linken .


Ha en fortsatt god jul videre:)

3 kommentarer:

  1. Nydelig sminkepung du har laget! Det broderiet er jo bare helt lekkert!! Skjønner ikke hvordan du får det til .. :) Kjempefin løper med elg! Takk for tips! Jeg liker godt å sy i grove stoffer.
    Enig med deg, mye koseligere å sy enn å se på film/Tv. Da skal det i hvert fall være noe helt spesielt å se på, og det er det veldig sjelden ..
    Kos deg videre i romjula!
    Juleklem Lisa

    SvarSlett
  2. Så flotte ting du har sydd. Her i huset sitter eg og ved symaskina når resten sitter ved tv en. Da får alle gjort det de mest har lyst til. God romjul :-)

    SvarSlett
  3. Hei, så mye fint du lager, når jeg ser den elgløperen , ja da angrer jeg jo på at jeg ikke kjøpte det dengang jeg hadde muligheten til det.toalettmappa var nydelig,...Aud M Gausen

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)