lørdag 8. desember 2012

Glassbrikker

Glassbrikkene er sydd og her kjem resultatet...

Har sydd 6 stk men kjem til å 
lage flere slike for dem var artige å sy.

Baksida ble jo også bra når jeg brukte 
stjernesømmen som er på symaskina mi,
Og lik farge på over og undertråden.

Rosene ble jo ikke midt på ,siden jeg hadde
bare en rest av det stoffet, men det
gjør ikke noe syns jeg. Denne ble jo nesten midt på 
men det var kun denne som ble det og...
Takk til  
for gratis mønster.
**********
I dag får jeg besøk av to venninner og vi skal svampmale.
Det gleder jeg meg til og resultater kjem senere :)

6 kommentarer:

  1. De ble nydelige med rose stoffet :o)
    Ha en riktig fin helg!

    SvarSlett
  2. Underbara glasunderlägg som Du har sytt, tycker jag. Baksidan blev ju också väldigt fin.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Stoffet passet kjempegodt til dette formålet, de ble lekre! Ha ei god helg:)

    SvarSlett
  4. Akk så skjønne de var, og med nydelig bakside også. Det er jo dobbelt opp. Du er så flink.

    KariLklem:)

    SvarSlett
  5. Kjempefine glassbrikker, og nydelig rosestoff du har brukt :) Synes ikke det har noen ting å si om ikke rosene kom midt i :) Jeg har også dette mønsteret og har tenkt å sy disse når bestillingene er unnagjort !

    SvarSlett
  6. Nydelige ble de ! Glassbrikkene var fine på baksida og , har liggende noen nesten maken og glemt de ,men nå skal de frem igjen :)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)