lørdag 6. oktober 2012

Trekning.

Ja så nådde jeg 20 000 lesere  og velger å trekke i kveld.
Jeg liker veldig godt kjappe avgjørelser og det
var definitivt denne giveaway'en :)
xcxcxcxcx
Tusen takk til dere som deltok.

------------------------------------
Vinneren av den rosebroderte 
sy/sminke-mappa ble 2ne. 
Gratulerer :)
--------------------------------
En liten grønn, men også rosebrodert pung til f.eks små sysaker 
går til Trines hobby.  
Gratulerer :)
------------------------------
Og en bitteliten brun pung med broderi på 
vant Muffin
Gratulerer :)
---------------------
Vinnerene er kontaktet på mail.
Premiene blir sendt en dag til uka når jeg har fått
adressene til dere.

Ha en trivelig lørdagskveld videre.




5 kommentarer:

  1. WOW så heldig jeg er - gleder meg til pakke i posten :-))))

    SvarSlett
  2. Nå skulle jeg sette meg ned for å ta noen lodder her, tenkte jeg, men det var for seint. Det er høstferie og jeg har fartet rundt omkring hele uka - blogging har vært nedprioritert. Ja, ja, man kan ikke få med seg alt her i livet. Heldige er de som vant disse søte sminkepungene ihvertfall.
    Ha en fin søndag! Jeg suser snart over Dovre og ned gjennom Gudbrandsdalen. :o)

    SvarSlett
  3. HURRA så heldig jeg har vært!! Tusen takk, jeg gleder meg til pakke:)
    Klem fra Trine

    SvarSlett
  4. Gratulerer til vinnerene:)
    Så fine sminkepunger, har du sydd dem selv?
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  5. Gratulerer til de heldige vinnerene! Her gikk det så fort for seg at jeg dessverre ikke rakk å bli med. Ha en riktig fin uke!

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)