mandag 8. oktober 2012

Nytt forkle og klemmepung

Jeg har rote bort  Heidi sitt forkle
og da fikk jeg brukt den tøffe kokken
nederst på et nytt.Og så er je glad i prikkete
stoff og motivstoff og her fikk jeg brukt
begge deler. Kokkestoffet har mange bilder med 
kokker . Men har ikke mønster på det da...

Det hadde nok ikke blitt nytt hvis ho ikke hadde spurd 
etter det  , men det var  artig å sy dette og veldig 
fort gjort...Jeg tror jeg vil sy meg et selv også..
Det er litt vanskelig å sjå men det har lommer...
Har ment å sy grytekluter til og men det var dette
jeg rakk i dag... 

Ser at  www.northernquilts.blogspot.com har disse
på sin side og di er kjempesøte!!!
Jeg hadde hverken maler eller mønstre fra Clover,
men limte sammen to transparanger
som jeg klipte ut  som innlegg for å få
de litt stivere ...
                                       

Kjapp å sy og et duppedittprosjekt i min ånd!!!

3 kommentarer:

  1. Stilig forkle.Pungen ser smart ut.
    Fin ny uke til deg

    SvarSlett
  2. Så flott forkle! Artig med kokkefiguren på!
    Fin pung å klemme på! :)

    SvarSlett
  3. Kjekk liten klemmepung! Jeg har sydd noen sånne, de er greie å putte småtteri i.
    Nydelige blomsterbroderier du har i flere innlegg!

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)