fredag 5. oktober 2012

Give Away

Give away :)
Da er jeg ferdig med rosebroderiet
og har fått felt inn det i en sminke/sy-mappe 
slik at det ble en gevinst.

Som sagt tidligere har jeg snart nådd 20 tusen lesere
og vil gjerne prøve å gi noe tilbake.
For å være med kan du
1 lodd: linke til min blogg 
1 lodd: bli følger
og  1 lodd: legge igjen en kommentar under dette innlegget
med antall lodd du trekker.
Og det du kan vinne er denne sminke/sy-mappa

Det blir flere enn en ''vinner'' og de andre 
''premiene'' er hemmelig.
Trekningen blir da jeg har passert 20-tusen lesere:)


7 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg prøver lykken med 2 lodd :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  2. Hei. Eg prøver lukka med tre lodd. Klem Jofrid

    SvarSlett
  3. Nydelig :) Tar gjerne lodd.

    SvarSlett
  4. Hei krysser fingrene for vinnerlykke!! det blir 3 lodd til meg.

    SvarSlett
  5. Så flott mappe du har laget, lekkert broderi :-)
    3 lodder på meg og så krysser jeg fingrene. Ønsker deg en riktig god helg.

    SvarSlett
  6. Å så fin den er! Trodde først det sto "rosinbroderi" og med de små runde prikkene så... men nå har jeg funnet fram brillene! 2 lodd, takk :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med over 20000 besøk!! :)
    Gikk dessverre glipp av giveawayen din. Flotte premier!
    Hadde jobbehelg og måtte gjøre ferdig et innlegg. Tok en massevis av bilder før jeg ble fornøyd ..
    Tusen takk for koselige kommentarer hos meg! :)
    Ha en fin kveld! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)