onsdag 24. oktober 2012

Dette er jussom meg da!

Blir sååå inspirert av alle som syr og
kanskje spesielt slike små saker som blir 
fort ferdig:) Det er jussom meg det ; )
Trekantkurver og smykkepung.
Oppskrifta på trekantpungene er på denne linken:

Smykkepungen har jeg funnet i et gammelt familien
og har sydd det etter hukommelsen..

Morsomt å sy og...

...så får en brukt opp noen knapper :)

Var med to venninner til Lappelåven  for 
ei stund sia og der
kjøpte jeg dette stoffet med kokker på.
Morsomme stoffbilder og bruke .
Inni er det to lag bordvatt og bomull-stoff 
for jeg hadde ikke at "gryteklutvatt".. 

Disse skal følge med til det forkle jeg sydde for ei
stund sida , til Heidi..
--- 
( Til dem som ikke vet hva "jussom" betyr så er det
det samme som "liksom" ...
Ha ei trivelig uke videre  :)

7 kommentarer:

  1. De små trekantskorgarna är bara så jättesöta, tycker jag. Fina tyger Du har kombinerat. De är så roliga att sy! Jag har sytt ett par stycken själv.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Supersøte trekantkurver! Takk for at du linker, disse skal jeg sy noen av til julemessa. :o)

    SvarSlett
  3. De små kurvene er veldig søte, men grytelappene er for fine til å brukes, artig stoff!

    SvarSlett
  4. Hei, så flotte trekantkorger du har sydd.
    Gruteklutane hadde supre motiv...fine.
    Ha ein flott dag.

    SvarSlett
  5. Sånn har jeg det også. Gryteklutene er jo så fine at de nesten ikke kan brukes, men kanskje like fine til dekor på kjøkkenet. Nydelige trekantpunger og smykkeposer.

    SvarSlett
  6. Morsomme små prosjekter:)
    Har planer om å sy, men sliter med å finne tid og formen.

    Klem
    Liza

    SvarSlett
  7. Hei;)
    Kjempefine småting du har sydd;)
    De trekantpungene er så fine.
    Takk for kjempekoselig kommentar på kjolen min;))

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)