fredag 27. juli 2012

Feriesysler.....Det er å gjøre noe en ikke gjør til vanlig er det ikke??

Har hatt det så travelt.....
Er nok vørti pensjonist på rett for
det sies at ingen har det så travelt som
pensjonistene :)
Je har ikke rukket å sydd på lenge..
Under årets mart'n var det bodsalg som
vanlig og jeg kjøpte meg en hagenisse..
Han hviler bak ei lykt med hodet
 på en rød fluesopp..
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Og jeg har fått malt litt i sommer....
Kommode,stoler,tallerkenhylle,og
seksjon har fått et malingstrøk.
 Gleder meg til å får det på plass.
7 skuffer,2 kommodeskrog, 1 seksjon
2stoler , 1 tallerkenhylle og 2 krakker har
vi fått malt i dag..


Ferieturen til Mora.
Fra venstre sees Tonje , Leah, Ivar og Linda.

Vi har det moro i campingvogna.

En tur til Orsa og Bjørneparken er artig å få
med seg når en er på de trakter.

Og så har vi hatt salgmesse i år  også.
Her er litt av vårt rikholdige utvalg.
6 damer hadde varer å selge her og vi
solgte lodder for klubben vår.Premiene
var selvsagt noe vi hadde sydd og
 hovedgevinsten var et stort sengeteppe.
Noen trivelige dager med venner
og godt besøk.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)