tirsdag 6. mars 2012

Mere fra syskrinet.

Syskrinet rommer så mye historie.

Det fantes kun en dukkesko med en sokk oppi.
Det var mye mer enn det som jeg viser
men syns selv det er veldig artig og det
forteller litt fra livet i heimen det har stått i .

Heklekurs fra 1976 i KK.

Og husker godt disse refleksene med
politimann. De andre der er
reklamereflekser.

To sakser  var det der,
og den ene kan slipes og er av den gamle
typen og veldig god å bruke.

Det var også noen trådsneller som
 hadde slike papirruller inni.

Ser ut til at det var bare 2,5 meter på disse
''snellene''  . Tror ikke det er  silketråd..
Håndtak for å ha  barberblad i overst, bred strikk
fingerbøl,bendelbånd,knapper og kritt.

Syns det var så søte fingerbøl og dem er
altfor små til at jeg får dem på mine
fingrer. Den lyse har en fin fasong for det
er som en fingertupp med negl så
en får sikkert godt tak på nåla..

XXXXXXXXXXX
I dag har vi vøri på Lillehammer
og jeg måtte innom en tur og hilse på
Agnes på Quiltespesialisten.
Og selvsagt ble noe med meg hjem;)
Har noen rosestoffer fra før
 men alltid plass til flere..

Og det nye stoffet som jeg kan sy
den stilige veska fra magasinet
MYQUILT låg der og friste så
da måtte  jeg bare ta det med..

Og dette er en løper som jeg  kjøpte på Skeidar .
Flotte roser og så var det så stilig
men den sykkelen på.



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)