søndag 29. januar 2012

Mobil-lommen er ferdig.

Mobil-lommen er sydd etter beskrivelsen på
Timotei sin blogg.

Borrelåslukkingen fikk je ikke til å sy fast
på maskina mi , tror  det er for  tjukt lim på det..
Har noe annet je skal prøve på neste...
Kjempemorsomme å sy og veldig lettvinte :)

MEN MÅTTE BARE SY FLERE JE.........
Så morsomme å sy så je måtte
bare sy litt fler ;)
Her er etui for ho som syr og ho som
 kakler mye(meg?) og ho som elsker
blomster og sommerfugler ...
Prøvde med lukking med knapp og
en hempe fra bunnen og det er
nesten like lettvint som borrelås-lukking.
Artig småpirke-duppeditt-prosjekt
som var helt i min gate ;)



4 kommentarer:

  1. Kjempefin ble den og smart.

    SvarSlett
  2. Disse ble kjempefine. Kjenner meg i gjen, har akkurat hatt en større produskjon av slike jeg også. Smart med knappelukking, det tror jeg at jeg skal prøve :-)

    Takk for hyggelig kommentar hos meg, forresten.

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  3. Lurt med knapp og hempe også. Tror du kanskje skal prøve borrelås uten lim hvis du prøver det igjen. Da går det nok bedre. =)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  4. Så kjempefine mobiletuier du har laget! Du er jammen produktiv! :)
    Ha en fortatt god helg!
    Klem Lisa

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)