torsdag 22. desember 2011

Snart jul..

Julehjerter fra 10 klassen sitt julemarked.Det var så mye fint
vi kunne kjøpe og jeg sikret meg disse to hjertene i tre.

Oppi trappa vår henger et av di første litt store teppene
jeg lagde og med dem vil jeg ønske dere en god jul!

Et lite veggbilde jeg har sydd etter et julekort vi fikk for
mange år siden og minner om at vi i romjula kan ta en skitur:) 

Og julekort er en ''saga blott'' her i huset. Vi sendte mange
julekort før men det ble bare mindre og mindre men personlig
syns jeg det er moro å få noen kort:)

Tilslutt en engel jeg kjøpte på julemakedet til 10 klasse.
Syns dem var veldig vakre og forseggjort og de ble
solgt unna på null komma niks.
Ha nå ei riktig god jul og et godt og trivelig nytt syår!

2 kommentarer:

  1. Koselige bilder og herlige hjerter. Ønsker deg en riktig god jul og et godt nytt år :-)

    SvarSlett
  2. Ønsker deg og dine en flott jul, Randi!

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)