søndag 11. desember 2011

Siste julegava ferdig.

Julegava er ferdig .Mottager måtte til sjukehus  for
 ei stund sia og da oppdaget jeg at
 han hadde veldig lita ferdigkjøpt toalettmappe og
det måtte det bli en forandring på :)


Et bilde som Ivar har i huset sitt i Heidal. Mønsteret
ble kjøpt på Applequilt tror jeg..Morsomt å sy.

Hadde dilla på å sy disse småfrøknene
og har sydd veeeldig mange i di 5-6 åra jeg har drevet
med lappeteknikk..Noen er faktisk blitt montert og blitt
til noe ....

Til Ivars 40 årsdag laget jeg et jakt-teppe .Har hentet bilder fra
bøker og blader så her er det mye blanding satt sammen til
noe som passet for han. Vinterbildet med harene og hytta er selvkomponert
og bildet med beaglen er fra et foto av bikkja til Ivar.

Vi hadde en nydelig tur over Venabygdsfjellet på vei til Heidal og dette
 er soloppgang kl halv ti oppå fjellet.. Helt nydelig og klart vær .

På lørdag som var, passet vi Leah (som er datter til ei je er tante til)
Det var 12 minus men godt å være ute.
I bakgrunn sees det røde huset vårt på venstre side av veien.

1 kommentar:

  1. Mange flotte arbeider :-)
    Godt og være ferdig med julegavene tenker jeg. Ønsker deg en flott adventsuke.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)