onsdag 19. oktober 2011

Hvorfor jeg valgte mitt bloggnavn....

Morsom utfordring fra Mrs.Hardy og artig å lese de andre sine grunner.

Siden det heter Rusta på plassen der jeg kjøpte huset mitt og
 jeg har veeeldig mange lapper så vart vel navnet til av seg selv.
 Jeg begynte å sy lappeteknikk i 2004 og har opparbeidet meg
 et kjempelager av stoffer som er så pene at dem ikke kan sys av!!!
 Herregud , når jeg leser det jeg skriver må jeg være gal tenker jeg
 nå, for hvem kjøper seg stoffer for å ha liggende da?
Jeg syr jo en del, men har vist dårlig samvittighet for lappene noen ganger...

1 kommentar:

  1. hihi, jomen jeg skjønner hva du mener. jeg tar vare på mer enn bare stoffer, har garasjen full!!
    god lørdag til deg :)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)