fredag 9. september 2011

Foto-overføringsark

Jeg skulle lage meg noen foto-overføringsbilder på stoff og gikk til
en ekspert-butikk  og kjøpte... For moro skyld spurte
 jeg hos bokhandleren like ved , hvor mye de kostet der og
 tenk det var 160 kr forskjell!På Ekspert kostet det
altså for en pakke med 10 ark -kr  139,- og på bokhandleren
 kostet nøyaktig den samme pakken  kr 299,-....
I dag har jeg laget denne permen av et bildet med skrift, jeg
fant i et magasin, som var så koselig. Det var egentlig reklame
på blikk-skilt man kan kjøpe ...

1 ufo i dag også............
Her har jeg sydd en sminkepung av et
 rosebroderi jeg har sydd for lenge siden..
Brukte japanske  reste-stoffer .
Tror jeg har ufoer nok , til å sy en hver dag dette året  :/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)