søndag 28. august 2011

Nytt Syrom


Syrommet er ferdig og innflyttet og her kjem resultatet
av mange dagers arbe :o)
Mangler skilt på døra men det skal det bli , bare sy-abstinensen er tilfredstillt litt....
Bildet jeg har øverst er huset som jeg har flyttet syrommet mitt til.
Opprinnelig har det vøri grishus, men med en hendig kar i hus,
har vi fått isolert og kledd opp at både utvendig og innvendig .

Stoffene bak syplassen skal sorteres bedre så jeg får bedre oversikt.
Strykeplassen er viktig og jeg har bredt strykebord men mangler trekk til det...
Et gammelt laken duger til stykeklee så lenge.

Bokhylle med plass til permer og bøker ,Datan og skrivern
fikk også bli med ned hit og det er lettvint .

Hylla er en gammel sengevang med
 hylleknekter under, trådsnellehyllene er gamle skuffer med
mange rom i som har fått kroker til å oppheng.


Bokhylle arvet fra en venninne :)

Kassert, gammel posthylle ble finfin hylle på syrommet mitt.
Små kasser med lokk fra europris og kurver fra nille i skjønn forening .
Har fått litt system i rotet men blir nok litt leting etter diverse til je har bodd meg til her inne ;o)

1 kommentar:

  1. Så heldig du er som har fått så flott syrom med så god plass til alle sakene dine :-)
    Håper du får mange kreative og fine stunder her.

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)